Sağlıkta Kalite Birimi
22 Ocak 2024

TÜRKELİ DEVLET HASTANESİ

KALİTE YÖNETİM ŞEMASI

k.y.ş.pngk.y.ş2.png

Uzm. Dr. Önder BULUT
Başhekim 


Seda TOPRAK BAŞ
Kalite Yönetim Direktörü/Kalite Birim Sorumlusu



KALİTE BÖLÜM SORUMLULARI


ACİL SERVİS

HASTA BAKIM

DİYALİZ

RÖNTGEN

LABORATUVAR

POLİKLİNİK

ECZANE

EĞİTİM

STERİLİZASYON

ENFEKSİYON

EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ

Aslıhan YILMAZ

Hemşire

Fatma Yeşim 
BAŞARAN
Hemşire

Kübra UZDEN
Diyaliz Teknikeri

Mustafa Şahin ASAN
Röntgen Teknikeri

Yunus AKMAN
Laboratuvar 
Teknikeri

Dilan Gizem DEMİREL
Klinik Destek Elemanı


Abdulhakim 
BALIK
Eczacı

Öznur ÜN
Hemşire

Selin YILMAZ
Hemşire

Selin YILMAZ
Hemşire

M.Mert ÖZARSLAN
Hemşire



KALİTE POLİTİKALARIMIZ

• Kalite uygulamaları çerçevesinde kaynakları etkili ve verimli bir şekilde kullanmak

• Hedeflere ulaşmak amacıyla hizmetlerin sürekliliğini ölçmek

• Sistemi sürekli gözden geçirmek, geliştirmek ve iyileştirmek

• Kalite yönetimi konusunda değişim ve gelişmelere paralel olarak hizmet kalitesinde sürekliliğin sağlanması amacıyla personelin sürekli öğrenmesine yönelik bir sistem geliştirilmesiyle personel niteliği yükseltilerek hizmet kalitesinde mükemmelliğin yakalanmasına çalışmak

• Personelin çözümün bir parçası olduğu anlayışını tüm çalışanlara benimsetmek

• Hizmet sunumundaki görevlilere, kalitenin geliştirilmesinin bütün personelin işi olduğu anlayışı ve yaklaşımını benimsetmek

• Hasta haklarını gözetmek ve hasta memnuniyetini artırmaya yönelik faaliyetler gerçekleştirmek

• Tıp etiğinden ve yasal mevzuatın gereklerinden ödün vermemek

• Personelin katılımı sağlanarak ekip ruhu oluşturacak planlama ve uygulamalar gerçekleştirmek

• Kurumsal ve bireysel amaçlar arasında denge sağlayarak iş tatminini göz önünde bulundurmak